המודל העסקי של גוגל – איך הוא משפיע עלינו?

by

אין ספק שגוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם. איך היא עושה את זה? מה הופך את גוגל למנוע החיפוש היעיל והשמיש ביותר? מדוע מתחרותיה, Bing של יאהו ומייקרוסופט ומנועי חיפוש אחרים אינם מצליחים לשחזר את הצלחתה של גוגל? מהו המודל העסקי שהביא להצלחה הגדולה?

קרא עוד...

מתי כדאי להכניס שותף לעסק?

by

בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם את השאלה האם כדאי להכניס שותף לעסק ואם כן- מתי נכון לעשות זאת? הכנסת שותף לעסק קיים אינה דומה לפתיחת עסק בשותפות מלכתחילה. מי שהקים עסק יודע, שהקמת עסק היא כמו לידה וגידול של ילד. אנו מכניסים לעסק שלנו את האני מאמין שלנו, את האופי שלנו, את האישיות שלנו, במהלך השנים העסק מתעצב בדמותנו...

קרא עוד...

טיפים לגיוס משקיעים למיזם

by

כל יזם צעיר בעל רעיון יודע, שגם אם בעיניו הרעיון שלו הוא הדבר הכי גדול הבא, ללא משקיע הרעיון יישאר במגירה. בימינו יש כל כך הרבה יזמים ורעיונאים, בכל יום עשרות אנשים חושבים על פיתוחים שונים ומשונים שישפרו את חיינו או סתם יעבירו לנו את הזמן. איך מגיעים למשקיעים? איך גורמים למשקיע לשים לב לפרויקט שלך? ריכזנו עבורך את הדברים החשובים ביותר שיוכלו להגדיל את סיכוייך להשגת משקיע למיזם שלך.

קרא עוד...

תוכנית עסקית לאתר קופונים.

by

זה נראה כאילו הם קיימים פה מאז ומתמיד, אך אתרי הקופונים, שצצים השכם וערב, נפוצים ברשת בישראל החל מ 2008 בלבד. שיטת המכירות הפופולארית הזו תפסה נתח שיווקי גדול מאוד בשוק הישראלי, והפכה להיות שיטת קניה מועדפת על לקוחות רבים. זו הסיבה שאנשים רבים מחליטים לפתוח עוד ועוד אתרי קופונים למיניהם. אז לפני שאתם רצים לפתוח עוד אתר קופונים, כמו לכל אתר או מיזם אחר, מומלץ לבנות תוכנית עסקית.

קרא עוד...
הרשם ל RSS