Analytics של YouTube מספרים לך את הסיפור של הסרטונים שלך

by

YouTube החליפו את Insight, כלי שאפשר למשתמשים לראות סטטיסטיקות מפורטות אודות הסרטונים שלהם, ב-Analytics, המציע דוחות ונתונים מעמיקים יותר. כלי ה- Analytics נמצא ב-youtube.com/analytics, נותן למשתמשים הרשומים של YouTube את כל המידע מ- Insightבעיצוב פשוט יותר, עם כמה אפשרויות חדשות ומגניבות.

קרא עוד...

כיצד להתמחות בקידום סרטונים ב-YouTube

by

הרבה אנשים חושבים על YouTube כעל מקום לצפות בסרטוני חתולים ולפרסם קליפים של הילדים שלהם שרים שירים מטופשים. אולם, אנשי שיווק צריכים לקחת בחשבון את YouTube באותה רמת חשיבות שהם מייחסים לגוגל.

במובנים רבים, YouTube הוא מנוע החיפוש השני בגודלו (אחרי גוגל ולפני Yahoo). ביוני 2011, ComScore דיווח כי לאמריקאים היו יותר מ-5.6 מיליארד צפיות ב- YouTubeכל חודש, כשתדירות הכניסות הממוצעות לאתר היא 23 פעמים בחודש עם זמן ממוצע של 26 דקות מדי ביקור.

קרא עוד...

עמוד הבית החדש של YouTube הופך חברתי עם פידים אלגוריתמיים, עם דגש על Google+ ופייסבוק

by

YouTube השיקה את מה שהחברה מכנה העיצוב-מחדש הגדול ביותר בהיסטוריית האתר, כולל שינויים מקיפים לעמוד הבית ולדפי הערוצים שלו.

המטרה היא מציאה וצפייה אישית טובה יותר, עם דגש ניכר על מאפיינים חברתיים. ביוטיוב חשבו על השינויים כמו על הדוגמא האחרונה של הקמפיין של גוגל ליצור שכבה חברתית מאוחדת לכל המוצרים שלו.

קרא עוד...

טוויסט חדש על כרטיסי מתנה: Dropost.it מאפשר לך להשאיר כסף לחברים בכל מיקום

by

Dropost.it הוא שירות קטן וחכם המאפשר לך להשאיר מתנות עבור חברים המתויגים-גיאוגרפית (geo-tagged) למיקומים ספציפיים. למתנות אלו, שניתן להתייחס אליהן כאל כרטיסי מתנות וירטואליים הנרכשים באמצעות השירות של Dropost.it, ניתן להשיג גישה רק כאשר המקבל מבקר במיקום ספציפי.

בהתחלה, השירות פעל דרך פיי-פאל (PayPal), אבל החברה עובדת על העמקת האינטגרציה עם ארנקים סלולאריים, כולל מערכות ארנק מבוססות-NFC, כגון Google Wallet.

קרא עוד...

הסירטונים שעשו את 2011...

by

ריכזתי לכם את 10 הסירטונים ביוטיוב שעשו את השנה.

ניתן לראות ולהבין מהסירטונים, שכל מהות יוטיוב הינה כלי שיווקי וחברתי מדרגה ראשונה. כלל הסירטונים ביוטיוב, שעשו את השנה, מכילים אלמנטים פשוטים שמראים כי לא צריך לעשות סירטונים באופן מקצועי ובתקציבי ענק כדי להביא תנועה יעילה.

קרא עוד...

טיימליין: הצעד הבא תיכף מגיע

by

אמש ניסיתי לחפש תשובה לסוגייה שהטרידה את התעשייה במשך שבועות: מתי יושק רשמית הטיימליין של פייסבוק?

הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם כינסה מפגש פצפון בלב ניו יורק ובו יצא לי להשתכשך בכמה מיוצרי הטיימליין. הלכתי בתקווה שאחד מהם ידע את האמת. המועדון הקטן בגג של מלון אופנתי בדרום מנהטן היה צפוף וחשוך.

הוא הציע נופים מרהיבים של קו האופק של העיר, ובקצות החדר היו מפוזרות תחנות בהן מעצבים דיברו על הדרך שבה המציאו חלק מהרעיונות של טיימליין. בסוף מצאתי בחור ממושקף שמשוחח בהתלהבות עם עיתונאי אחר. התחלתי להאזין: “אחד הדברים שלמדנו הוא שאתה לא יכול פשוט להיכנס פנימה ולעצב מחדש את הרהיטים”.

קרא עוד...
הרשם ל RSS